Usługa SWAP
Powypadkowa pomoc
Maxi Cosi bardzo zależy na klientach i wspierają ich, kiedy tylko mogą. Rozumieją, że uczestniczenie w wypadku samochodowym, czy kolizji na drodze oraz radzenie sobie z jej skutkami może być ogromnie stresujące. Jeśli fotelik samochodowy Twojego dziecka znajdował się podczas tego zdarzenia w samochodzie, nie możesz mieć pewności, że nadal jest bezpieczny. W związku z uderzeniem mogło dojść do mikrouszkodzeń fotelika niewidocznych gołym okiem, dlatego dziecko nie powinno w nim już podróżować. Wtedy właśnie pojawia się Maxi-Cosi i ich nowa usługa SWAP – usługa wymiany powypadkowego fotelika na nowy.
Jaki fotelik zostanie wymieniony na nowy?
Usługa SWAP polega na wymianie fotelika Maxi-Cosi biorącego udział w kolizji lub wypadku na zupełnie nowy, aby Twoje dziecko mogło znowu podróżować bezpiecznie. Dział Obsługi Klienta po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem i przesłanymi dokumentami podejmie decyzję czy Twój powypadkowy fotelik zostanie wymieniony na nowy. Przeczytaj regulamin usługi SWAP
Jakie dokumenty należy przesłać?
Jeśli chcesz zgłosić się do programu SWAP wymiany fotelika powypadkowego na nowy, prześlij do Maxi Cosi poniższe dokumenty:
• wypełniony formularz zgłoszeniowy – skontaktuj się z nami
• kopię dowodu zakupu fotelika
• kopię notatki sporządzonej przez Policję na miejscu zdarzenia drogowego
• dokumentację zdjęciową z miejsca zdarzenia drogowego
• dokumentację zdjęciową przedstawiającą ogólny wygląd, stan fotelika samochodowego,
• dokument wydany przez ubezpieczyciela, że odszkodowanie za zniszczenia spowodowane zdarzeniem drogowym, nie obejmują odszkodowania za zniszczony Fotelik.
Szczegółowy opis potrzebnych dokumentów znajdziesz w Regulaminie usługi SWAP
Co otrzymasz?
Nowy fotelik samochodowy z bezpłatną dostawą
Jak zgłosić się do programu?
Po prostu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta
